Dětské postýlky, povlečení, komody, kolébky, matrace - obchod Lettino.pl nabízí vysoce kvalitní produkty na spaní pro děti a kojence.
Obchodní podmínky, vrácení zboží a reklamace

Obchodní podmínky internetového obchodu - www.lettino.cz

I. Obecná ustanovení

  1. Tyto obchodní podmínky určují všeobecné podmínky, způsob poskytování služeb prostřednictvím elektronických prostředků a prodej prováděný prostřednictvím internetového obchodu www.lettino.cz. Obchod vede společnost Lettino sp. z o.o., zapsaná v Centrální evidenci a informačním systému o podnikatelské činnosti, se sídlem: Grzybno 66, 87-327 Bobrowo, Polsko, číslo NIP PL8741803937, číslo KRS 0000918152, dále jen "Prodejce".
  2. Kontakt s Prodejcem se uskutečňuje pomocí:
    • elektronické pošty: [email protected];
    • telefonního čísla: + 48 784 991 942;
    • kontaktního formuláře dostupného v internetovém obchodě.
  3. Tyto obchodní podmínky jsou nepřetržitě dostupné na internetových stránkách www.lettino.cz tak, aby jejich obsah mohl být kdykoli získán, reprodukován a uchován pomocí výtisku nebo uložen na médium.
  4. Prodejce upozorňuje, že používání služeb poskytovaných prostřednictvím elektronických prostředků může být spojeno s riziky pro každého uživatele internetu, a to zejména rizikem vložení škodlivého softwaru do teleinformačního systému klienta a získání a modifikace jeho dat neoprávněnými osobami. Aby se zabránilo rizikům uvedeným výše, měl by klient používat vhodné technické prostředky, které minimalizují riziko, zejména antivirový software a síťový firewall

II. Definice

V obchodních podmínkách použitá pojmenování se vztahují k právu Polské republiky:

  1. Pracovní dny - jedná se o dny od pondělí do pátku s vyloučením volných dnů stanovených zákonem;
  2. Klient - fyzická osoba, která má plnou právní způsobilost, fyzická osoba provozující podnikání, právnická osoba nebo organizační jednotka, která není právnickou osobou, jíž zvláštní předpisy udělují právní způsobilost, která provádí objednávku v rámci internetového obchodu nebo využívá jiné služby dostupné v internetovém obchodě;
  3. Občanský zákoník - zákon z dne 23. dubna 1964 (Sbírka zákonů, číslo 16, pozice 93 se změnami);
  4. Účet - přidělená část internetového obchodu, kterou lze využít k určitým akcím v rámci internetového obchodu;
  5. Spotřebitel - klient, který je spotřebitelem v rozsahu ustanovení § 22[1] Občanského zákoníku;
  6. Podnikatel - klient, který je podnikatelem v rozsahu ustanovení § 43[1] Občanského zákoníku;
  7. Obchodní podmínky - tento dokument;
  8. Zboží - výrobek prezentovaný v internetovém obchodě, jehož popis je k dispozici u každého z prezentovaných výrobků;
  9. Prodejní smlouva - smlouva o prodeji zboží v rozsahu definovaném v Občanském zákoníku uzavřená mezi prodávajícím a klientem;
  10. Služby - služby poskytované prodávajícím prostřednictvím elektronické komunikace v souladu s ustanoveními zákona ze dne 18. července 2002 o poskytování služeb prostřednictvím elektronických komunikací (Sbírka zákonů, číslo 144, položka 1204 se změnami);
  11. Právech spotřebitele– zákon ze dne 30. května 2014 o právech spotřebitele (Sbírku zákonů z roku 2014, číslo 827);
  12. Zákon o poskytování služeb prostřednictvím elektronického obchodu – zákon ze dne 18. července 2002 o poskytování služeb prostřednictvím elektronického obchodu (Sbírka zákonů, číslo 144, položka 1204 se změnami);
  13. Objednávka – prohlášení vůle zákazníka, směřující přímo k uzavření kupní smlouvy, zejména stanovující druh a počet zboží.

III. Pravidla používání internetového obchodu

  1. Používání internetového obchodu je možné za splnění následujících minimálních technických požadavků teleinformačního systému, který klient používá:
    • Počítač nebo mobilní zařízení s přístupem k internetu,
    • Přístup k elektronické poště,
    • Internetový prohlížeč Internet Explorer verze 11 nebo novější, Firefox verze 28.0 nebo novější, Chrome verze 32 nebo novější, Opera verze 12.17 nebo novější, Safari verze 1.1 nebo novější,
    • Povolení souborů cookies a JavaScriptu v internetovém prohlížeči.
  2. Používání internetového obchodu zahrnuje každou činnost klienta, která vede k seznámení se obsahem obsaženým v obchodě.
  3. Klient je povinen zejména:
    • nedodávat a neposkytovat obsah zakázaný zákonem, jako jsou obsahy propagující násilí, pomlouvající nebo porušující osobnostní práva a další práva třetích osob,
    • Používání internetového obchodu nesmí narušovat jeho funkčnost, zejména používáním určitého softwaru nebo zařízení,
    • Neprovádění činností, jako je rozesílání nevyžádané obchodní komunikace (spam) nebo její umisťování do internetového obchodu,
    • Používání internetového obchodu takovým způsobem, aby nebylo obtěžující pro ostatní zákazníky nebo pro prodávajícího,
    • Používání veškerých obsahů zveřejněných v rámci internetového obchodu pouze pro vlastní osobní potřebu,
    • Používání internetového obchodu v souladu s právními předpisy platnými na území Polské republiky, ustanoveními těchto obchodních podmínek a obecnými zásadami používání internetu.

IV. Služby

  1. Prostřednictvím Internetového obchodu nabízí Prodávající využívání bezplatných služeb, které jsou poskytovány 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
  2. Služba vedení účtu v Internetovém obchodě je k dispozici po registraci. Registrace probíhá vyplněním a potvrzením registračního formuláře, který je k dispozici na jedné z webových stránek Internetového obchodu. Smlouva o poskytování služby vedení účtu v Internetovém obchodě se uzavírá na dobu neurčitou a končí v okamžiku předání žádosti Klientem o smazání účtu nebo použití tlačítka "Odstranit účet".
  3. Klient má možnost pomocí kontaktního formuláře posílat zprávy Prodávajícímu. Smlouva o poskytování služby spočívající v poskytování interaktivního formuláře umožňujícího klientům kontaktovat Prodávajícího se uzavírá na dobu určitou a zaniká okamžikem odeslání zprávy klientem.
  4. Prodávající má právo organizovat příležitostné soutěže a akce, jejichž podmínky budou v každém případě uvedeny na webových stránkách Obchodu. Akce v internetovém obchodě nelze kombinovat, pokud Podmínky dané akce nebudou stanovovat jinak.
  5. V případě porušení Klientem ustanovení těchto obchodních podmínek může Prodávající po předchozím neúspěšném vyzvání k ukončení nebo odstranění porušení s vymezením příslušné lhůty rozvázat smlouvu o poskytování služeb s 14-denní výpovědní lhůtou.

V. Postup uzavření kupní smlouvy

  • Informace o zboží uvedené na internetových stránkách obchodu, zejména jeho popisy, technické a užitkové parametry a ceny, představují pozvání k uzavření smlouvy v rozumění článek 71 Občanského zákoníku
  • Všechno zboží dostupné v internetovém obchodě je zcela nové a bylo zákonně uvedeno na polský trh.
  • Podmínkou zadání objednávky je mít aktivní e-mailový účet.
  • V případě, že Klient zadá objednávku prostřednictvím objednávkového formuláře, který je k dispozici na webových stránkách internetového obchodu, Klient elektronickou formou podává Prodávajícímu nabídku na uzavření kupní smlouvy týkající se zboží, které je předmětem objednávky. Nabídka zadaná elektronicky je pro Klienta závazná, pokud Prodávající zašle na e-mailovou adresu uvedenou Klientem potvrzení přijetí objednávky, které představuje prohlášení Prodávajícího o přijetí nabídky Klienta a uzavření kupní smlouvy nastane okamžikem, kdy tuto zprávu obdrží Klient.
  • Kupní smlouva je uzavírána v polském jazyce a její obsah je v souladu s podmínkami uvedenými v obchodním řádu.

VI. Dodání zboží

  1. Dodávka zboží je omezena na území České republiky a je prováděna na adresu uvedenou klientem při zadávání objednávky.
  2. Zákazník si může vybrat následující způsoby dodání objednaného zboží:
    • pomocí kurýrní společnosti;
    • přeprava vlastním dopravním prostředkem prodejce;
    • osobní odběr na místě prodejce.
  3. Prodávající na internetových stránkách obchodu v popisu zboží informuje zákazníka o počtu pracovních dnů, které jsou potřebné k realizaci objednávky a doručení zboží, a také o výši poplatků za dodání zboží.
  4. Lhůta pro dodání a realizaci objednávky se počítá v pracovních dnech podle bodu VII bod 2.
  5. Prodávající poskytne zákazníkovi doklad o koupi.
  6. Pokud je pro zboží obsažené v objednávce stanoven různý termín realizace, platí pro celou objednávku nejdelší stanovená doba.

VII. Ceny a platební metody

  1. Ceny zboží jsou uváděny v českých korunách a obsahují všechny složky, včetně DPH, cla a dalších poplatků.
  2. Klient může zvolit následující platební metody:
    • převod na účet prodávajícího (v tomto případě bude realizace objednávky zahájena po odeslání potvrzení o přijetí objednávky prodávajícím klientovi, zatímco zaslání bude provedeno bezprostředně po připsání peněz na účet prodávajícího a kompletaci objednávky);
  3. V hotovosti při osobním odběru - platba na místě osobního odběru od Prodejce (v tomto případě bude realizace objednávky provedena okamžitě po odeslání Prodejcem potvrzení o přijetí objednávky Klientovi a zboží bude vydáno na místě osobního odběru od Prodejce);
  4. V hotovosti při převzetí, platba kurýrovi při doručení (v tomto případě bude realizace objednávky a její odeslání provedeno po odeslání Prodejcem potvrzení o přijetí objednávky Klientovi a kompletování objednávky).
  5. Platba online
  6. Prodejce na internetových stránkách obchodu informuje klienta o termínu, ve kterém je povinen zaplatit objednávku. Pokud klient nezaplatí v termínu, o kterém je řečeno v předchozí větě, prodávající po předchozím neúspěšném výzvě k platbě s vymezením přiměřené lhůty může odstoupit od smlouvy na základě čl. 491 Občanského zákoníku.
  7. Subjektem poskytujícím online platební služby jsou Blue Media S.A., PayU, PayPal.
  8. Online platby umožňují také platby platebními kartami:
    • Visa
    • Visa Electron
    • MasterCard
    • MasterCard Electronic
    • Maestro
  9. V případě vrácení platby bude platba vždy vrácena na bankovní účet určený klientem.
  10. Při platbě kartou je doba realizace objednávky počítána od okamžiku získání úspěšné autorizace. Doba realizace objednávky je k dispozici pro klienta na stránce objednávky, odkaz na stránku objednávky je vždy zaslán na uvedený e-mailový kontakt klienta.

VIII. Právo na odstoupení od smlouvy

  1. Klient, který je spotřebitelem, může od smlouvy odstoupit bez udání důvodu prostřednictvím příslušného prohlášení do 14 dnů. Pro zachování tohoto termínu postačuje odeslat prohlášení před jeho uplynutím.
  2. Klient může formulovat prohlášení sám nebo může využít vzoru prohlášení poskytovaného Prodejcem na stránce obchodu.
  3. Lhůta 14 dnů se počítá ode dne doručení zboží nebo v případě smlouvy o poskytnutí služeb ode dne uzavření smlouvy.
  4. Po obdržení prohlášení o odstoupení od smlouvy od spotřebitele prodávající zašle potvrzení o obdržení prohlášení o odstoupení od smlouvy na e-mailovou adresu spotřebitele.
  5. Právo spotřebitele na odstoupení od smlouvy je vyloučeno v následujících případech:
    • Poskytování služeb, pokud prodávající plně provedl službu za výslovný souhlas spotřebitele, který byl informován před zahájením poskytování služby, že po plném provedení služby prodávající ztratí právo na odstoupení od smlouvy;
    • Smlouva, jejíž cena nebo odměna závisí na fluktuacích na finančním trhu, na které prodávající nemá kontrolu a které mohou nastat před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy;
    • Smlouvy, jejímž předmětem jsou zboží, které není předvýrobní, vyrobené podle specifikace spotřebitele nebo určené k uspokojení jeho individuálních potřeb;
    • Smlouvy, jejímž předmětem jsou zboží, které se rychle kazí nebo má krátkou dobu použitelnosti;
    • Smlouvy, jejímž předmětem je zboží, které je doručováno v uzavřeném obalu a po jehož otevření již nelze z důvodu ochrany zdraví nebo hygienických důvodů vrátit, pokud byl obal otevřen po doručení;
    • Smlouvy, jejímž předmětem je Zboží, které se po dodání v důsledku své povahy stalo nerozlučně spojeným s jinými věcmi;
    • Smlouvy, jejímž předmětem je alkoholický nápoj, jehož cena byla sjednána při uzavření Smlouvy o prodeji a kteréhož dodání může nastat až po uplynutí 30 dnů a jehož hodnota závisí na výkyvech na trhu, které nejsou pod kontrolou Prodávajícího;
    • Při smlouvě, u které Konsument výslovně požadoval, aby Prodávající k němu přijel za účelem provádění naléhavé opravy nebo údržby; pokud Prodávající navíc poskytuje jiné služby než ty, které Konsument požadoval, nebo dodává zboží jiné než náhradní díly nezbytné pro provedení opravy nebo údržbu, má Konsument právo odstoupit od smlouvy vztahující se na další služby nebo zboží;
    • Smlouvy, jejímž předmětem jsou zvukové nebo obrazové záznamy nebo počítačové programy dodávané v uzavřeném obalu, pokud byl obal otevřen po dodání; dodávání novin, periodik nebo časopisů, s výjimkou smlouvy o předplatném;
    • Smlouvy uzavřené v rámci veřejné aukce;
    • Smlouvy o poskytování služeb v oblasti ubytování, které nejsou určeny pro účely bydlení, přepravy zboží, pronájmu automobilů, gastronomie, služeb spojených s odpočinkem, zábavními, sportovními nebo kulturními akcemi, pokud je v smlouvě určen den nebo období poskytování služby;
    • Smlouvy o poskytování digitálních obsahů, které nejsou uloženy na materiálním nosiči, pokud bylo plnění služby zahájeno s výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a po informování ho prodávajícím o ztrátě práva odstoupit od smlouvy.
  6. Při odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku je smlouva považována za nenabytou. To, co strany poskytly, musí být vráceno v neporušeném stavu, pokud nebyla změna nutná k určení povahy, vlastností a funkčnosti zboží. Vrácení by mělo proběhnout okamžitě, nejpozději do 14 dnů. Zakoupené zboží musí být vráceno na adresu prodejce.
  7. Prodávající bez zbytečného odkladu, ale nejpozději do 14 dnů od dne obdržení oznámení spotřebitele o odstoupení od smlouvy, vrátí spotřebiteli všechny platby, které od něj obdržel, včetně nákladů na dodání zboží. Prodávající provede vrácení plateb stejným způsobem, jakým byla původní platba provedena spotřebitelem, ledaže se spotřebitel výslovně shodne s jiným způsobem vrácení plateb, který mu nezpůsobí žádné náklady. Prodávající může zdržet vrácení plateb až do obdržení zboží zpět nebo do předložení důkazu odeslání zboží spotřebitelem, podle toho, který z těchto faktů nastane dříve, pokud prodávající nezaplatí náklady za převzetí zboží sám.
  8. Pokud zákazník zvolil způsob doručení zboží jiný než nejlevnější běžný způsob doručení nabízený prodávajícím, prodávající není povinen zákazníkovi vrátit další náklady, které byl nucen nést.
  9. Klient hradí pouze přímé náklady na vrácení zboží, pokud se prodávající nezavázal nést tyto náklady.

IX. Reklamace týkající se zboží ze zárukou

  1. Prodávající se zavazuje dodávat zboží bez vad.
  2. Prodávající odpovídá Klientovi, který je spotřebitelem, za vady na základě právních předpisů stanovených v článcích 556 až 576 Občanského zákoníku.
  3. Reklamace vyplývající z porušení práv Klienta zaručených právními předpisy nebo na základě těchto obchodních podmínek, je třeba směřovat na adresu Lettino sp. z o.o., Grzybno 66, 87-327 Bobrowo, Polsko na e-mailovou adresu: [email protected], telefonní číslo +48 784 991 942.
  4. Za účelem vyřízení reklamace by měl zákazník odeslat nebo doručit reklamovaný produkt, pokud je to možné, a připojit k němu doklad o nákupu. Produkt je třeba doručit nebo odeslat na adresu uvedenou v bodě 3.
  5. Prodávající se zavazuje každou reklamaci vyřešit do 14 dnů.
  6. V případě nedostatků v reklamaci vyzve Prodávající zákazníka, aby ji doplnil v nezbytném rozsahu bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 7 dnů ode dne obdržení výzvy ze strany zákazníka.

X. Reklamace v oblasti poskytování služeb prostřednictvím elektronických prostředků

  1. Klient může podávat stížnosti prodávajícímu v souvislosti s fungováním Obchodu a využíváním služeb. Stížnosti lze podávat písemně na adresu: Lettino sp. z o.o., Grzybno 66, 87-327 Bobrowo, Polsko, na e-mailovou adresu: [email protected], na telefonním čísle + 48 784 991 942.
  2. V reklamaci by měl Klient uvést své jméno a příjmení, korespondenční adresu, druh a popis vzniklého problému.
  3. Prodávající se zavazuje vyřídit každou reklamaci do 14 dnů, a pokud by to nebylo možné, informovat v tomto období Klienta, kdy bude reklamace vyřízena. V případě chyb v reklamaci prodávající vyzve Klienta k jejímu doplnění v nezbytném rozsahu do 7 dnů ode dne obdržení výzvy od Klienta.

XI. Záruka

  1. Výrobky mohou být opatřeny zárukou od výrobce nebo prodejce.
  2. V případě výrobků, které jsou pokryty zárukou, jsou informace o existenci, obsahu záruky a době, na kterou byla udělena, vždy uvedeny v popisu výrobku na internetových stránkách obchodu.

XII. Mimosoudní řešení stížností a uplatňování nároků

  1. Klient, který je spotřebitelem, má mimo jiné následující možnosti využití mimosoudního řešení stížností a uplatňování nároků:
    • je oprávněn obrátit se na stálý mimosoudní sporový orgán pro spotřebitelské spory fungující u obchodní inspekce s žádostí o řešení sporu vzniklého ze smluv o prodeji;
    • oprávněn obrátit se na inspektora Obchodní inspekce s návrhem na zahájení mediace kvůli usmíření sporu mezi Klientem a Prodávajícím;
    • může získat bezplatnou pomoc ohledně vyřešení sporu mezi Klientem a Prodávajícím, včetně bezplatné pomoci okresního (městského) zástupce spotřebitelů nebo sociální organizace, jejichž statutárním úkolem je ochrana spotřebitelů (např. Federace spotřebitelů, Asociace polských spotřebitelů). Rady jsou poskytovány Federací spotřebitelů na bezplatné spotřebitelské infolince +48 800 007 707 a Asociací polských spotřebitelů na e-mailové adrese [email protected];
    • Je možné podat stížnost pomocí unijní internetové platformy pro řešení sporů (ODR), která je k dispozici na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

XIII. Ochrana osobních údajů

Správce shromažďuje a zpracovává osobní údaje klientů v souladu s platnými zákonnými předpisy a se Zásadami ochrany osobních údajů, které jsou k dispozici na stránce obchodu.

XIV. Závěrečná ustanovení

  1. Všechna práva k internetovému obchodu, včetně majetkových autorských práv, práv duševního vlastnictví ke svému názvu, internetové doméně, internetovému webu obchodu a také k formulářům a logům patří prodávajícímu a mohou být použity pouze způsobem stanoveným a v souladu s Obchodními podmínkami.
  2. Případné spory mezi Prodejcem a Klientem, který je Spotřebitelem, budou řešeny soudy příslušnými podle ustanovení příslušných předpisů občanského soudního řádu.
  3. Případné spory mezi Prodejcem a Klientem, který je Podnikatelem, budou řešeny soudem příslušným podle sídla Prodejce.
  4. Pro záležitosti, které nejsou v tomto pravidle upraveny, se použijí ustanovení občanského zákoníku, zákona o poskytování služeb prostřednictvím elektronických prostředků, zákona o právech spotřebitele a další příslušné právní předpisy polského práva.
  5. Každý zákazník bude informován o jakýchkoli změnách v těchto podmínkách použití, a to prostřednictvím informací na hlavní stránce internetového obchodu obsahující výčet změn a termíny jejich vstupu v platnost. Zákazníci, kteří mají účet, budou navíc informováni o změnách a jejich výčtu na jejich e-mailovou adresu. Termín účinnosti změn nebude kratší než 14 dní ode dne oznámení. Pokud zákazník s účtem nesouhlasí s novým zněním podmínek použití, je povinen do 14 dnů od data informování o změně podmínek použití o této skutečnosti informovat prodávajícího. Oznámení prodávajícímu o neakceptování nového znění podmínek použití má za následek rozvázání smlouvy.

 

Upozornění na právo odstoupení od kupní smlouvy

(informace o použití práva odstoupení od kupní smlouvy)

Právo odstoupení od kupní smlouvy

Upozorňujeme, že máte právo odstoupit od této smlouvy do termínu bez udání jakéhokoliv důvodu.

Termín pro odstoupení od smlouvy vyprší po uplynutí od dne:

  1. kdy jste převzali věc nebo kdy jste převzali poslední věc, pokud smlouva zahrnovala převod vlastnictví mnoha věcí dodávaných samostatně nebo převzetí poslední dodávky nebo části, pokud smlouva zahrnovala převod vlastnictví věcí dodávaných po částech nebo v částech,
  2. dne, kdy jste nabývali věc nebo kdy nabyla věc posledního zboží, pokud smlouva se týká převodu vlastnictví mnoha věcí dodávaných samostatně, nebo nabývali poslední části nebo části, pokud smlouva se týká převodu vlastnictví zboží dodávaného po částech nebo kusu

Abyste mohli využít svého práva odstoupit od smlouvy, musíte sdělit společnosti Lettino s.r.o., Grzybno 66, 87-327 Bobrowo, Polsko, e-mail: [email protected], tel.: + 48 784 991 942 své rozhodnutí o odstoupení od této smlouvy jasným prohlášením (např. dopisem zaslaným poštou, faxem nebo e-mailem).

Můžete využít formulář pro odstoupení od smlouvy, ale není to povinné.

Pro zachování lhůty pro odstoupení od smlouvy stačí, když odešlete informaci o výkonu vašeho práva na odstoupení od smlouvy před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy.

Následky odstoupení od smlouvy

Při odstoupení od této smlouvy Vám vrátíme veškeré platby, které jsme od Vás obdrželi, včetně nákladů na dodání zboží (s výjimkou případných dodatečných nákladů vzniklých v důsledku Vašeho zvoleného způsobu doručení jiného než nejlevnějšího běžného způsobu doručení nabízeného námi), okamžitě a nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy jsme byli informováni o Vašem rozhodnutí odstoupit od této smlouvy. Vrácení platby provedeme stejným způsobem platby, který jste použili při původní transakci, pokud jste s jiným způsobem výslovně nesouhlasili; v každém případě Vám nebudou účtovány žádné poplatky spojené s tímto vrácením.

Vrácení platby může být odloženo až do doby, než nám zboží doručíte zpět, nebo dokud nám nepředložíte důkaz o odeslání zboží, podle toho, která událost nastane dříve, pokud smlouva souvisela s prodejem zboží.

V případě, že smlouva se týká nákupu zboží, prosíme o jeho okamžité vrácení nebo odeslání na adresu Lettino sp. z o.o., Grzybno 66, 87-327 Bobrowo, Polsko nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy jste nás informovali o odstoupení od této smlouvy. Termín je dodržen, pokud zboží odešlete před uplynutím 14-denní lhůty.

Náklady na vrácení zboží nese Klient.

Klient nese odpovědnost pouze za snížení hodnoty zboží způsobené manipulací s tímto zbožím jiným způsobem, než bylo nezbytné pro zjištění charakteru, vlastností a funkčnosti zboží.

nahoru
Obchod je v režimu prohlížení
Zobrazit plnou verzi stránky
Sklep internetowy Shoper Premium